Instagram

Thursday, October 6, 2011

Tolong Saya!!

assalamualaikum ..
da lama x blogwalking and taip  entry baru....
hanya fb jew aktif sekarang nie..huhu..walau da masuk semester 3..
habit itu masih melekat lagi..x tahu bile nak hilangnya....tiap2 hari komperm bukak punyer...
camner nak dapat kan JPA tu lau still peranagi camnie..to all my friends that apply 4 JPA,,then DAPAT..TAHNIAH korang..<<"jangan lupe share">>;(mentang2 aku blaja C++)..nk wat symbol tuh..haha
"SEDARLAH WAHAI SURIANI BAHAWA-- MASA STUDY KAMU <  MASA KAMU ONLINE.."
ape nak jadi x tahulah aku ni..nak jadi ape yer...??
tolong saya kawan2.....tolong nasihatkan saya,tolong bagitahu saya ape x btolnye,tolong tengokkan saya
..saya mudah lalai@lagha..

#include<iostream>
using namespace std;
int main( )
{
      cout<<"tahniah kawan"\n<< endl;         aku pun x tahu btul ke x aku run compile C ++ nie..hehe
      system("pause")
      return 0
 }

0 comments:

Post a Comment