Instagram

Wednesday, February 23, 2011

key this secret keyh!!

nk cite ker  x??
nk cite x??
x yah ler kn.....waaaaa....
x tau nk citer  @ kongsi kt saper.....waaaaaaa
yg brani citer adalah pd rumate ku....
keep this secret ok kak paan...i anggap u as my sister...i trust u!!
don't burst ok??
heheh....


ni nk citer sal lain lak nie...semalam  kelmarin pegi klas then blik 5 ptg...ketuk2 pintu x der yg bukak la plak..sah2 la x der orang lam blik nie....cri kunci lah(omong lam hati)....haha nie kes mls cri knci la nie....pehal lu??
waaaaaaaaaaaa nnk nangis n marah kt diri sndiri laa ...gram aku...


emas lgi warnanye...hahah..

first time aku x bwk kunci g klas...pe sebab nye??   excited nk g klas buat presntation ler 2...kenegaraan presentation...haha..padahal x sempat pun giliran group den...hehehe..sabo jela bdan ...


then call msg rumate...aku call org?...jgn harap lau x penting!!haha..kejam kt bdan namanya tuh.....rumate 2 aku pegi dsm la wehh...tunggu cbutan bertuah yang selalunye x bertuah tuh...kenapa aku x g???sebab aku x jlnkan tanggungjawab aku sebagai pelajar..hahah...bdk2 ag laa...x cukup umur la nk mengundi!!alasan semata-mata...hahah..
rumate pegi mengundi..then mlm tuh aku tnya dorng.."korang undi sape??"
jawapan nye adalah undi adalah rahsia!!..pehal la aku nie g tnya soklan cam2...bdak u ker nie ha??..semestinye yer laa..bongek nyer soklan la

then aku ape lgi??cabut arr x kan nk duk dpn pintu wat muke kesian lak!!! hahah..
pegi naik tingkat 4 tgk tv..melodi..huhu..tinggi sgt tv nye.
then aku dok sorang2 kt ctu...hbs melodi tuh aku baring2 la jap...then msk bdk india nih..ee gram aku..siaran ape ntah x ingat....then teeet...siaran bertukar...blaaablalallbalalal...x pham ...aku sahut seruan  1 malaysia!!!at least hormatilah...org len ckp..mmg mcm tulah...tempat die tuh..jgn duk kacau...(mn la aku thu)...first time aku pegi blik tuh untuk tujuan tgk tv...then aku apa lgi...trun pegi surau aras 2...landing jap..then ttdur time2 ptg tuh..ayoyoyo...x baik la nak tido ptg2..gila ko nanti..


then terima 1 msg dr rumate..kul 7;30 pm


su pulanglah.............teeeet(tingat lgu misha tuh)..then
blik bilik dgn muka mamai time maghrib tuh sambil nyanyi lgu tuh...hahahah...apa ke jadah ko ni??..then truskan seperti biasa kehidupan mlm2 sbg pelajar...


setakat itu jow nooo...actually very busy now!test,assignment,presentation,report...den blallaallalal.....until mei...4 month cuti ko duk la berblog wahai diri!!
heheh...wassalam...

1 comment: