Instagram

Wednesday, February 2, 2011

Blog Casa impian!!

Nie nk cite sal blog saya nih...

Mungkin blog yg korang baca nie adalah blog yang paling cute  hodoh(comot) dalam erti kate lain..hehe..kenyataanye memang begitu lah!!

Da x tau nk decorate camne nih supaya jadi santek2 cam blog lain...:(
Semalam cari free background

pakcik google tolong cari
then jumpe yg selalu aku tgk kt blog lain tuh(kt tepi bucu background blog lain)

“the cutest blog in the block”

Mak aihhh!!!rabun mata warna!! yg sememangnya (tak napok hok jauh-jauh)
Byk btul pilihannya sampaikan  sume yg santek aku nk...haha tamak haloba btul aku nih!!

1 cukup la dowh!!buat bersemak jerk byk2...

kenyataannya hanya bleh ambik 1 jerkk..haha

Then aku pun click pada gambar tuhh ,kuar arahan nye yg buat aku pening lalat seketike..(org lain x fenin pun)aku jerk, ngade2 btul!!..

fenin bkn sebab tuh tp dok cari benda alah tu lam gelap gelita (sapa suruh!!)cahaya lappy masuk mate, senak mate then terus ke kepala ..pusing@@@

Org lain nk tido la time nih..kul 3 pg bru nk decorate..
siang2 wat per??
membute la time cuti nih....haha..

Haish melalut lak..sambung sal cara nk decorate blog nih..
sampai step mn dah murid2??lupe:)
Then ikuti langkah2 yg di katakan...save then kuarlah background yg aku pilih...
Bagaimana ya hasilnya nanti??
Waaaa...ape nie??x nampak ape2 nie..hakikatnya masih x santek..

Sume kna btulkan lah design or layout lau dah ade yg baru nie agar ianya Nampak kemas dan santek...tp saya x sempat berbuat demikian kerana my bb da bertukar warna..mcm pwer rangers lak  blh bertukar...

Yg aku nie memang mudah sgt putus asa..mls btul nk tunggu lame2..
memenatkan otak,mate !!
Last2 aku tutup sume tanpa logout sign out..
then apelagi..ttup mate lah..
Ok, next !!

0 comments:

Post a Comment