Instagram

Thursday, April 26, 2012

busylah sangat!!

assalamualaikum readers2...


lamo benar den dop update entry nie haa..hehe..nie just nak taip ckit2..hehe
SYUKUR ALHAMDULILLAH..,ahad lepas aku jalani test JPJ...kereta..dan dengan ini aku LULUS dengan skali harung aje..syukur sgt2...x bazir masa n wang ringgit...next insyallah,nk siapkan lesen moto..xsempat kurasakan utk sebelum LI..nk g keje ngan ape nie??abh boleh hantar hari 1 st jer die ckp..next pegi sendiri!!.HOHO..nie lgi 1 hal..LI nie wat aku makin nebes..
aku LI kat jabatan kastam diraja malaysia..kota bharu..aku dok pikir2 nak wat keje ape kat sane nanti??lgi 1..main ngan badan uniform nie!!kene kawad kah??haha..best jugak kawad,tapi letih ahh!!hoho..dah la membebel SH oiiii!!

update hal minggu nie...SANGAT BUSY..tapi aku YILEK JEW..eiii..


td selesai test KPK..TAWAKKAL..


ESK menanti test A.W.S,
LUSE bersama PROF tersayang,,Operational Research...
NEXT 2 MAY Math Method 2nd test n MGM 3102 kuiz..
dan banyak lagi....tapi aku masih??????


YILEK LAGI NIE...dop sedor diri,final lagi 5 week..xlama.sebulan jah tuh..awal jun coming nearer SH!!
miss family,next week maybe balik kampung!!leas rindu lah!!!


#moga dipermudahkan segala urusan harianku...

0 comments:

Post a Comment