Instagram

Monday, April 30, 2012

Tidurlah Sayang!!

#sesape yang rasa nak gelak dipersilakan lah tgk video nih...heheh..

before mainkan video sila sengetkan kepala
i'm SORRY
*VIDEO NIE TERBALIK
aku yang buta multimedia x pandai nak hogeh2 camne daa..



*makan ayam sampai tdo

ini video yang buat aku ketawa dikala aku sedih ker,stress ker,boring ker..whateva lah..
budak nie adalah  anak cousin aku...BALQISH nama diberi(semua nama penuh cousin or anak cousin aku x hingat!!) teruk punye sedaralah aku nih...hahaha...masa nie umurnya dalam 2 tahun kot..video nie dah lama dlm simpanan aku..kalu betol tahun 2010 ..hehe..mak die nak masukkan video nie dalam rancangan  NONA tv3 tu (part akhir tuk anak2 kecil yang klakar)..tapi x berkesempatan la plak..rindu diorang!!..sudah pindah ke sabah setahun yang lalu...dah dpt adik bru dah pun Balqish nie...

*sudah lama x buat family gathering sejak aku bergelar belajar luar negeri...

#selamat tonton..wa rindu sama BIG FAMILY wa,wamau FAMILY GATHERING Macam dulu2...



0 comments:

Post a Comment