Instagram

Tuesday, January 10, 2012

berubahlah diri!!



knape aku nak share video nie sayang2ku sekalian...
sebab aku juga mahu berubah...berubah ke jalan yang lebih baik...bimbinglah aku sayang..
JADIKAN AKU MUSLIM YANG LEBIH BAIK
terima kasih ya tuhanku atas nikmat kehidupan yang engkau berikan sebelum ini..
SYUKUR KERANA ENGKAU KURNIAKAN AKU IBU BAPA YANG MENDIDIK AKU SEHINGGA APE YANG ADE PADA AKU HARI INI..
DAN JADIKANLAH KAMI MUSLIM YANG LEBIH BAIK...
berilah aku hidayah seperti mana yang engkau berikan kepada orang yang soleh.......amin
dekatkanlah aku dengan orang-orang yang boleh membawa aku perubahan..
perubahan yang lebih baik..
dan satu lagi video yang buat aku terasa ialah video ustaz don daniyal.
bertajuk"anak,asset ke syurga atau neraka"
di you tube...donloadlah supaya blh selalu tengok  dengar dan hayati.n muhasabah diri

 YOU ARE WHAT YOU EAT AND YOU ARE WHAT YOU READ


"YA ALLAH  YA TUHANKU
 JANGANLAH ENGKAU TARIK HIDAYAHMU DARIKU SETELAH ENGKAU BERIKAN AKU HIDAYAH..."

REMEMBER THAT ISLAM IS COOL
AND ISLAM IS THE ONLY WAY OF LIFE....

0 comments:

Post a Comment