Instagram

Wednesday, January 18, 2012

~~selamat pulang~~

exam sudah habis....
so tamatlah sudah ini semester...
happy holiday to all sayang2 saye .....
jaga diri baik-baik....
kalau ade jodoh kita jumpa lagi semester depan..
pangjangkanlah umur kami agar kami boleh bersua lagi....
lagi 1 bulan dari sekarang..

kejap sungguh masa berlalu...
dan aku pasti akan merindui kenangan-kenangan yang terbina..yang dibina...
moga selepas ini akan lebih baik dari yang sebelum..
semoga kita berada di bawah lindungannya..
yang pasti semester depan lagi banyak cabarannya...
bersedialah wahai diri....
hari ni bertarikh 18/1 /2012..ku pulangkan diriku menemui keluarga....
sungguh ku rindu keluargaku..walau berdekatan,walau hari2 telefon kerumah,...
aku jarang pulang di hujung minngu.hanya cuti yang lama sahaja aku balik....sama seperti org yang duk jauh dari sini...aku tetap rindu...x sabar rasenye....=))
sedikit sebanyak bila berjauhan dengan keluarga,membawa diri untuk lebih berdikari....dan menjadi lebih matang hendaknya dalam setiap tindakan dan matlamat..
semoga perjalananku selamat...
for the first time aku naik bas malam sorang2....
ambik tiket cik linda je yang tuanya dah sampai kat umah sedang sonok2 dah.......
asalnya aku balik lambat sebab nak siapkan lesen...tapi masalah sikit..so baliklah ini malam...
aku hanya merancang tuhan yang menentukan..
ok last sekali nak cakap...

SELAMAT BERCUTI SAMA KELUARGA.....
SELAMAT PENGANTIN BARU KEPADA YANG NAK KAWIN DALAM CUTI NIE....
SELAMAT SELAMAT DAN SELAMAT.....
SEMoGA MEMPEROLEH KEPUTUSAN YANG CEMERLANG DALAM PEPERIKSAAN...nati gtau result yg gempak..
SELAMAT MENEMPUH SEMESTER BARU.....

goodbye sayang2 ku..=)

aku sedih hari ni....
biarkanlah ia berlalu..
pesanan kepada diri sendiri.....jangan terlalu mengharap..berdoalah...tuhan mendengar suara hatimu...dan mungkin itu juga petunjuk ALLAH padamu..
dia sediakan yang lebih baik dari itu....

0 comments:

Post a Comment