Instagram

Saturday, June 2, 2012

~MAKAN ANGIN SAMA AINA~

segala puji bagi ALLAH~

petang tadi keluar bersama cik Aina Karim..kul 6 petang tadi,seronok jalan-jalan naik moto nie..baru tahu kan..destinasi pantai teluk ketapang!!.keadaan tadi dah mendung dah,tapi nak keluar jugak!!kalau hujan kita kuyup sama-sama!!hehe

for the 1st time aku kuar jalan-jalan naik moto sepanjang berada di UMT nie...haha..aku suka gak jalan-jalan makan angin ni...kalau ade kemudahan tiap-tiap petang aku keluar gamaknye..haha..ABAH NAK MOTOSIKAL LAH SEM DEPAN,XMAHU KETE...HAHA.mcm abah nak bagi kan moto ke kete ke...kalau dapat mcm nie lah haaa..\(^_^)/...(alaa abah kalau kene dok luar nak g kelas ngan ape??dah la 2 hari sem depan kelas malamnya...)basikalkan boleh beli.<itu aku yang cakap>...haha..ok sambung...

parking moto,aina beli satay ikan(lok cing)itu kelate panggil..n aku beli rojak buah..haha,,nie aku gelak..

aina:nak air tak??air ape?tebu ke jagung?
aku:tgk bekas air tu x de pun tebu..haha..aina mengidam nak air tebu lah tu..haha

ke pantai melalui batu-batu besar..seram gayat aku tgk..kalau jatuh sini mahunya x ambik final exam aku!!

tak sampai 1 jam pun disana,takut sebab kilat memancar dah..kalau lama lagi bolehlah bercerita lagi kan!!aku suka jugak bercerita..kalau orang sudi dengar lah..boleh selesai masalah kebuntuan kan??..ape2 pom terima kasih aina!!len kali ajak lagi..haha.

ke tempat parking moto,aku n aina disapa orang dalam kereta,bertanya..(dorang bercuti bawak keluarga kot)..

org sini ke?
x..
belajar sini?
yer...
dah lama belajar sini lah kan..nak tanya tentang gerai air buah pior kat teluk ketapang tuh..sedap x air kat situ??
mano lah eden tau,x ponah pegi..(nie aku jawab,semestinya bkn dalam loghat nogori 9 lah!!haha..)
o,xpelah kalau begitu..beliau turun bertanya orang lain...

balik ke hostel sebelum awan melabuhkan titisan kecil yang akan membasahi bumi.....

nampak tak ape aku nak cakap??
walau pun dah dua tahun aku disini...tapi aku masih tak tahu mana tempat menarik nak bawak family bercuti,mana tempat makan yang sedap...satu kerugian besar jugak bagi aku,tak teroka negeri terengganu nie..moh lah kite teroka !! bukan seluas lautan,seluas negeri terengganu jelah..hehe..seluas lautan tuh untuk student umt yang ambik kos berkait ngan laut jer...

P/s:terima kasih sahabat...


0 comments:

Post a Comment