Instagram

Sunday, June 10, 2012

~SEBUAH PERTEMUAN~


~SEGALA PUJI BAGI ALLAH~

inilah MASJID BEIJING...
masjid yang bercirikan seni-seni binaan cina...
terbinanya di rantau pangjang kelantan..
berhampiran imegresen...
rugi x singgah kalau datang rantau panjang...
aku pun x masuk lagi..hehe..x berkesempatan...
ade jodoh kite masuk k...



why aku bercerita tentang masjid ini??
disini jodoh kakakku..
akak aku..adill..
bertemu jodohnya di sini...
masa tu akak aku practikal dekat tapak binaan jambatan 
dan disini....n abg rafiq kerja as engineer pembinaan..
after adill grad n kerja jap...kahwin..dah setahun lebih dah kot..
alya anak pertama...
yaya versi bertudung!!ciknee rindu yaya!!

hangout with mama at putrajaya!!nice posing lah u!!

amacam abah n mama??pandai x yaya posing ??
wat muka cute!!

yaya wat ayu!!
geyam sungguh yaya nie!!
p/s:sebenarnya rindu anak2 kecil,anak saudara aku nih!!dah ade 4 org dah...1 laki-laki 3 perempuan...
      miss u all baby!!tunggu cik nee balik!!2 more paper left...and then trip to singapore..

kbai!!







0 comments:

Post a Comment