Instagram

Friday, June 1, 2012

~PERKARA PERTAMA ~

ASSALAMUALAIKUM


~segala puji bagi ALLAH ~
hati berdetik nak buat entry....sedangkan masa kurang ade!!kurangkan stress denagn menaip okeh!!lagi 2 hari akan bermulalah perang....tapi keadaan sekarang how??aku masih tiada senjata,belum siap!!ape akan berlaku?
aku berusaha berdoa,berserah,tawakkal setelah berusaha....


schedule for this month---> JUN


FINAL EXAM bermula:4 jun till 15 jun!!
SINGAPORE trip:17 jun - 20 jun
KUANTAN:20 jun - 21 jun
KELANTAN:21 jun - 8 sept.


INSYAALLAH semoga segala yang dirancang berjalan dengan lancar..
"sesungguhnya kita hanya mampu merancang,tuhan jua yang menentukan"


perkara pertama yang perlu lakukan before exam!!
slip exam perlu dicetak!!


inilah die jadual exam aku,terbaik x??3 paper straight tuh!!km,mgm n or!!pelase be nice to me~



nak pergi trip ke singapore perlu buat nie dulu..
PASSPORT!!search dulu..layak ke x?? 
boleh layari portal jabatan imegresen untuk mengetahui informasi lebih lanjut..


syarat-syarat kelayakan buat passport,ape perlu buat??

then perkara utama before pergi buat passport tu jugak sila semak nie!!

sila semak!!mana tau kan tiba-tiba di blacklist ke...saya layak!!
ok..sambung lagi..
KE KUANTAN...bersama parent send sister yang akan menjalani latihan industri disana...yang pasti aku nak ikut gak!!hehe

 BALIK  KELANTAN..21 sbb itu tarikh last serah kunci bilik..
aku pulak menjalani LATIHAN INDUSTRI di Jabatan Kastam  Diraja Malaysia(JKDM)... hope will be going smoothly till the end..and have a good,best and success output when finished this practikal session...gain an idea that related with the mathematics to do report!!this is very important!! .. it's very dissapointed to me if not get "A" for LI.

and lastly

SEMESTER 5 dan 6...I'M will be 3rd YEAR STUDENT!! kejap jer rase..
dan sesungguhnya aku akan busy dengan FYP!!
seriously nervous with FYP.,, and also eager to know all about mathematics!!
(my friends dah kehadapan aku jer belum!!dah cari tajuk dan lecture yang seswai dah ngan dorang)
how about aku??
nak buat ape nie?? perkara pertama,minat ape?

  • programming
  • modeling
  • statistic
tu je yang aku tau..seriusly masih terpinga-pinga tentang mathematics!!
macam mana nak sambung MASTER nie kalau DEGREEmacam nie punyer perangai wahai SH! lambat bergerak!

p/s:seniorita please help me!!...sila komen kalau terjumpa nie!!










0 comments:

Post a Comment