Instagram

Monday, May 30, 2011

BiLa??

HELLO readers,,hehhe


bila??bila nk update blog??
nie tengah dok update la nie...haha
update blog BILA??


BILA ade masa..
skrg byk masa,10 minngu cuti,4 minggu da lps..
thu ape nk di karang@ditulis,tp..MALAS..dlm hati jerk simpan..asyik  tangguh2 jerkkk..
tambah2 lagi...


BB maxis ku LEMBAB la SKRG..nape?
skrg, x jd student buat masa skrg,,pengganggur penghabis duit ma n abah jerkkk..
lau jd student blh gak byr...mengharap pada ptptpu jelah kejenya..
HUJUNG SEM,hallo hallo la..
sape lagi lau bkn PAMA yg wajib bg..
so konklusi nya AKU X DER DUIT..
ini bln korek CELENG(dale bahaso klate)@tabung simpanan lah jwbnya..
next bln:ade GAJI KOT...as a baby SISTER OF MY SISTER..
sape lagi lau bkn ALYA AISYAH..LUV U baby..ALYA SIHAT..alhamdullilah.
.lupe nk g tau..ALYA da 2 kali kna ambk DARAH..
sian die...nanti lah BILA rajin citer sal ALYA LAGI..hehe


nk wat entry nie pum da lamo dok menunggu..sabo jerk demi 1 entry pada malam ini..hehe..


skrg condition x stabil...BORING sesangat skrg!!
sebulan duk sesajer..goyang kaki..
buat benda sama..ape lagi kalau bkn KEMAS rumah,kemas benda yg sama lak tu..nak wat camne isi rumah nie selalu jer tolong "kemas balik"ape yg aku da kemas..
 mmg memboring kan btol!!..


MASAK??x nk citerr ker??
haha..kadang-kadang..time RAJIN@ADE MOOD nk masak..kakak aku ler jd mangsa tiap2 hari kna masak..aku??tlg tgk
turn aku BILA??
slow2 la blajar..nanti dekat baru ekspres..hahaha..
EKSPRES KE MASAKAN  X KESEDAPAN la ....
kna blaja btoi2 bermula dari SKRG..!!


KUAR jalan2 pom x...huhuh..


x tau ape nk jadi..cuti lama2 mmg x der kuar hasil langsung lah..
bahasa sedap sikit "mahasiswi  x PRODUKTIF bila cuti sem lama2,dah la terperuk jerk,x berkembang langsung rasanya fikiran ini,BADAN jer kembang,x hasilkan mahasiswi yg KREATIF yg hasilkAn PITIS""...ITULAH kondisi aku skrg....as a mahasiswi..:(





0 comments:

Post a Comment