Instagram

Monday, May 23, 2011

rindu romate KMK

salam dikuntum buat semua readers sekalian.....

entry kali ni pasal KMK changlun...
dah 2 tahun tinggalkan KMK....cepat nya masa berlalu kan..!!

rindu sangat suasana di KMK yg sangat happening terutama kat bLOK C2..HEHE
tiap2 malam ADE ORANG MEMEKAK..blik sebelah,bkn blik aku...haha

blik aku..c2t3 02...dianggotai oleh aku,KHOO QIAN PENG,SYAKIRA,N ANIS....

                                                     KHOO QIAN PENG


                                                     ME


                                          SYAKIRA N ME nie time mlm gala...

                                          ME again...hahah


                                                   SYAKIRA dak 4 FLAT...hehe

                                          SYAKIRA n DINI...22 DAK 4 FLATnih..

aku je tak 4 FLAT....ape nk jadi la aku nie ntah...bdw SORY TO ANIS. gambar ko x der lam pC aku..pendrive hilang masa kat sana lg..sebelum aku ada lappy sendiri...hehe

kalu korang baca blog nih aku nk gtau bahawa AKU RINDU KAMU SEMUA..saat ini..hehe
kalau nk kira aku rapat ngan dorang masa aku sem 2..sebab.................
masa mula2 masuk, aku rapat ngan kawan2 dari sek men aku..hehe..ELENA,WANI,N DINI..
biasalakan bdak2 baru berpisah ngan ibu bapa...aku dari sekolah harian biasa saja..
mana pernah berpisah...siyes.masa ma n abah tinggalkan aku,aku nangis....malu kokrang btul laa..hehe..
dan aku brani cakap aku x pernah keluar outing dengan rumate aku...kuar outing ngan kwan sek aku jelah...betapa sombong nya aku kan...sob2..
yelaa...mana x nyer..outing hanya hujung minggu,
si syakira n anis tu 22 org kedah,mesti la dorang blik kg..and ada jugak hari minggu ade aktiviti,x leh keluar..khoo?? mmg x lekat dalam blik laa..dia dak akaun..4 flat dowhh..
aku,syakira n anis semua dak hayat...ak RESPECT syakira...4 FLAT JGK..AKU??ntah ler..rumate ade jer yg 4 flat tp x leh nk copy perangai @ tabiat owg pandai..alasannya 

"lain orang lain cara".. 

"hendak seribu daya x hendak seribu dalih" lah wahai SURIANI..
lagi satu ingat kata2 cikgu mat  nieaku ingat...

"bukan senang untuk senang,bukan susah untuk susah"

haa lupe lak..hari ini tanggal 23 mei adalah hari pendaftaran pelajar baru ke matrikulasi..
tahniah buat adik2 yang dapat masuk matrik..belajar rajin-rajin yaaa..jgn jadi macam aku!!...mesti berdikari,tahu nak urus masa dan diri,pergaulan ..

boleh dikatakan setahun aku dok streessss jer...byk pikir..kalau sem 1 pikir takut kene reject,sem 2 lak pikir rezak rendah,x dpat masuk u and paling tragis  selaki adalah dapat kos lelong..

terlalu byk kenangan di KMK changlun....
sunguh sukar untuk melupakannya..

:))


0 comments:

Post a Comment