Instagram

Tuesday, May 3, 2011

Orang Baru!!

haa..salam..da lama rasanya x menulis entry.agak2nye da berhabuk @bersawang da kot sweet horeezon nih..hehe :)))
disaat ini sungguh2 terasa bebas sikit walau blum habis paper..huhu..kawan2 saya..ZURA,PEA N LINDA da hbs paper..dan dorang da blah awal2 lagi....AKU x JELES..hehe..
aku??aku masih perlu meneruskan perjuangan lagi dI UMT nih...last paper..english..huhu,...
kna ambik..tu la masa kecik2 mak suruh blajar english btul2 x nk..
kan besa2 nie kna ambk paper lagi..padan muka kan!! TUNTUT ILMU ITU KEWAJIPAN!!..untuk menjadi orang yang berguna...



   
bkn 2 skrg citer...nie haa..hari ni agak kerap jugak aku telefon  kat umah tu...
sampai ma tny:
haa knaper??dah x saba sgt@rindu sgt kah nk bliknya??....
hehe..ade jgk kataku..
tp..........
bkn sebab tuh......
sebab nya nk dgr kabar berita dari kakak ku yang sedang berjuang utk bersalin kat bilik bersalin sekarang...
aku lak yang x saba..hehe.




semoga kakak ku selamat bersalin..
permudahkanlah segala urusannya...
maybe baby girls...
n maybe cumil cam mak adik die nie...hahahahahah...
perasan la koh!!peegi dah...haha..x per kan kali kalo..

x sabar nk balik lusa...di jemput abah semestinya.. 
kakak ku yg duk upsi tuh jeles ngan aku...haha...sebab abah x pernah pegi jemput nya...hehe..sape suh duk jauh2..haha..
aku bukan mintak yang dekat2, jauh gak aku mintak,tp dah tercampak kat tempat yang dekat...rezeki la kan..huhu.




mengemas barang yg banyak itu sgt penat!!..
kna bawa balik semua barang kerna masa cuti nanti ade sukanun..nk gna hostel...
ALHAMDULLILAH..next sem dpt duk hostel...kpd kawan2 ku jgn sedey2..insyaallah dpt rayuan tuh...
aku jgk risau lau dorang x dpt hostel next sem..kna la jln sorang2 kan lau xder dorang..huuhu

1 lagi aku nk citer...
aku dah jadi ahli HPA..da lama sebenarnya aku tercari2..tp blum jumpa medium nya...dan sekarang da jumpa mediumnya..insyaallah akan ku teruskan...btulkan niat..bukan untuk mencari keuntungan semata-mata..mencari yang HALAL dan SUCI itu fardhu..insyaallah akan ku teruskan...




disaat aku menulis ini..aku mendapat 1 msg yang sangat menggembirakan dari kakak fatin ku..

"chek, kak dila dah bersalin"..alhamdullilah...kak dilla da selamat bersalin n mendapat baby girl....x saba nk tgkk.....heee..n maybe aku akan jadi baby sitter...huhu...blh jgk mengisi masa cuti selama 4 bulan itu...haha..
tp mak ude@kak dilla..aku nk bg syarat kat hang dulu..hahah..
nk suh jadi baby sitter blh, dgn syarat bli produk set bersalin HPA  dulu...hahahha..wajib...heheh
Insyaallah lau berkesempatan nk bg baby dilla msk blog nih....hehe






ok mata da nk tutup daa...k gudbye..

0 comments:

Post a Comment