Instagram

Wednesday, June 8, 2011

matangkah aku???

nak ukur ape?


kematangan...boleh kah??
pakai ape??sape ade jawapan bagi tahu yer,,
aku masih belum matang agaknye kan??
perangai rasanya macam budak2 lagi..hurm..


aku masih mencari identiti aku..
x tau nk jadi macam mana buat masa skrg..huhu..kompius la aku
umur da nek tinngi da


x dinafikan bahawa aku memang pendiam cikit,tapi kalau dah ngam tuh..ok jerr..hahha
aku memang x brani nak tegur orang..haha..pemalu la jgk..
apalah ko ni!! tu pun takut kah??
terlalu berhati-hati pun xleh jugak kan..
even kawan2 mas sek rendah,menengah dulu pun aku x brani jugak..
bukan aper..
1:aku takut diorang xknal aku..al maklumlaa orang xpemes..
2:memang malu la..nampak dr jauh ag.."eh nk tegur ke x ha..knal aku x ni haa..x kot ,xyah tegur laa.."..buat muka selamba sudah..haha
itulah aku..haha
3:memang aku pendiam n susah tegur orang..lain la lau orang tu tegur aku dulu..:"mmg orang tu kna tegur aku dulu laa"..hehhe


::pendiam
::pemalu
::pikiran ntah ape2..
::straight 4word@lurus bendul@serius person bagi kat aku...tp time sengal2 tu ade gak..haha
::pemakaian aku juga blh dikatakan pelik..haha..sebab suka sangat warna                 terang2..cth:oren,merah,hijau,purple.aku pun xtau kenapa...haha..itu aku xkisah,,sebab itulah diri aku..apa orang nk cakap,cakap lah.
"mak x kisah nok"..haha..
p/s:tp lau salah cara pemakaian tu tegur2 la sahabatku  yaaa..


ukur kematangan..
adakah dari segi 


1 penampilan
2 cara komunikate
3 pemikiran 
4 tahap IQ @ ilmu pengetahuan 
5 tindak-tanduk dalam sesuatu situasi


ade kaitan kah ini semua dalam kematangan diri??bersifat matang??adakah sesuatu yang subjektif??
 atau ade ranking??lau sape tau tulun g tau..


"DEMI MENINGKATKAN KEMATANGAN DIRI"
maturity is important..


    

0 comments:

Post a Comment