Instagram

Friday, June 24, 2011

my BIG family

mari kenali aku..kehkehkeh ...kene la kenal baru syokkan..
kali nie nak citer pasal keluarga aku..
ok mari kita mulakan..


keluarga aku mmg besar..sebelah ma aku ler yg besar,sebelah abah x kecik sangat,tp kecik sikit jer dr yang besar...haha..ahhhh..22 besar ler senang
 kalau dititihkan mmg x habis arr..
yg aku knal stakat sepupu jelah..n the other relationship cikit2..
family sebelah ma ku..ramai lagi yang x der..nie baru suku..
nie time raya, yg lain x dpt balik
first cakap pasal parent
my fathers name is HASSAN BIN YAACOB
my mothers name is RAPEAH BINTI JUSOH...macam bdk darjah 1 lak rase..haha
keje sekarang adalah berniaga di pasar mundok pasir mas..
nati aku citer len kali mcm mn diorang blh jd peniaga...yg dr mulanya hanya seorang petani..dengan adenye mereka,aku sangat2 bahagia...didikan mereka sgt2 besar, sehinggalah ape yang jd pada aku sekarang..
nie abah aku..time ambk aku kat matrik..
my lovely mum
at poli kb..my sis konvo
sibling lak ade 7 orang,standard@normal la tu kan..
macam anak nabi kita,3 laki-laki 4 perempuan..
sulung laki,bongsu pun laki gak..

ok start ngan sulung
laki,Mohd Hafezul@abe piju..kerja kat pelantar minyak..perairan area terengganu..cth:semangkok..status dah kawin n seorang anak..laki jugak anaknya bernama Mohd Hazwan Fathurrahman..panjang bebenor ler..
abgku yg tinggi ckit pd ku..hehe
nmpk mcm lan petpet x??


with her daugter..
kedua,kakak ku yang bernama Nor Hafeza@kak pija..sekarang berada di RIYADH sebagai jururawat..
status dah kawin..ada 2 orang anak pompuan,Nur Qistina Auni bt Mohd Zabri dan Husna Maisarah bt Mohd Zabri..
my sis

kakak shena look like mia sara hair n husna maisarah

my sis and her hubby
ketiga,kakakku yang bernama Nor Adila@kak dila ..bekerja di putrajaya..ntahla aku pun x tahu sebagai ape..tp  KPDNKK la..dah kawin jugak..dan baru sahaja dapat cahaya mata yang bernama Alya Aisyah bt Mohd Rafiq..aku jadi baby sitter kat rumah kakak ku yang ni ler nanti..jaga alya..
masa kawin..
time bujang..hehe

alya aisyah


keempat,kakakku yang bernama Fatin Fatihah@kak fatin..sekarang  masih menuntut di UPSI,TANJUNG MALIM..nak masuk tahun 3 dah...bakal guru sejarah..,masih bujang..cehh!!
wif my sis, fafat..x sma pum muka..haha
time dilla tunang..
ke5..aku ler.anak bongsu pompuan...hee..tapi aku x manja ok..!!.I'm SURIANI..menuntut di UNIVERSTI MALAYSIA TERENGGANU..kos MATEMATIK KOMPUTASI..MATH is FUN...kat rumah aku di panggil kak cik..aku pun pelik kenapa aku sorang jer ade panggilan nama tu..sedangkan adik-beradik yang lain panggil nama..hee..xkisah ler..aku dipanggil nama penuh apabila aku x dengar mereka panggil...mula2 "kakcik o kakcik"..pastu lau x dgr.."suriani oo suriani"..hehe..masih bujang,,Cehh!!..haha..kat sek,matrik,kat u..aku dipanggil dengan nama yang berbeza..sebab ape??supaya pabila orang call ker ape ker aku tahu siapa dia dan kat mana aku kenal dia...suriani,ct,sue..haha..riyanni tu aku jer..haha


ke 6..laki yang bernama Mohd Arif Arman@mat yeh..sekarang di tingkatan 4.SMKT..nie ganas sikit perwatakannya..
ade mcm erry putra x??hahha..
KE7..BONGSU..Shahrul Izzuan@sharol..tingkatan 2..SMKT jugak..berwajah manis..haha
fanatik betul mamat nie ngan kelantanFA
nie la family aku...
aku akan cerita jugak kisah2 family aku nie dalam blog SH nie...so lau aku sebut nama tu pasti tahu la sapa2 yang aku maksudkan...
aku buat entri nie kerana..haha,jika aku hilang boleh la polis nak cari family aku kan?? ,hilang ingatan ker,ape ker..boleh la ingat balik siapa saudara2 aku kan??..hehe..moga ianya dijauhi..dan semoga aku dan keluargaku bahagia, semoga di permudahkan segala urusan  kami sekeluarga..amin...
jongkang-jongket...itulah kehidupan kita
p/s:aku hanya ada family aku....aku bahagia..

0 comments:

Post a Comment