Instagram

Sunday, November 13, 2011

ape tu??

luahan hati budak math:

sekarang sudah tiba masa untuk mohon LATIHAN INDUSTRI...
masalah jugak nak apply nie..masalahnya ape??
nak pilih jabatan mana pun tak tahu...
memang banyak list dalam database tu...tapi ape yang sesuai??
AUDIT??ape tu??x penah blaja pun...so sesuai kah AUDIT nie..memang nombor2..tp....ntah..masuk data ke ape ke aku pun tak tahu...
memang agak susah untuk mendapat tempat,yang aku call tu KPDNKK caw kelantan x bukak la plak untuk LI nie..
then x tahu nak apply bahagian mana kalau ade jabatan yang buka peluang untuk LI nie....memang yang dah ade dalam list tu akan di beri unit2 mana yang sesuai..nie masalah yang takder dalam database nie prob ckit nie... bile orang tanya aku APE AWAK BOLEH BUAT JIKA DITERIMA MASUK LI KAT SINI??.BAHAGIAN APE PATUT SAYA LETAK??...manalah saya tahu....aduuhaaai...yang saya tahu saya BUDAK MATH KOMPUTASI..

APE TU??ramai yang tanya...aku x tahu!!..programming kot,modeling kot...yang penting x der finance ok..so ape bende math komputasi tu??sampai masuk tahun dua dah aku masih x tahu  sal kos aku nie....bidang math memang meluas...fokusnya ape?komputasi tu ape?yang penting bukan sal komputer pon...memang MELUAS!! minda...

sape ade jawapan tolong jawab please...need it now.!!!..

0 comments:

Post a Comment