Instagram

Wednesday, November 16, 2011

Doktor Cinta

sedang melayan doktor cinta..

lawak kot citer nie..asyik gelak jer..
walau macam dah tahu jalan cerita..
pattern cerita same jer novel2 nie...
cthnya..ombak rindu,bicara hati,pergilah air mata,n yg aku sedang baca nie..lau seingat-ingat aku lah..salah tak tahu la plak...hehe

asyik gelak jer baca novel nie..
dah lama x baca novel..aku kalau baca kemain lama tempoh pembacaannya..haha..
hayatilah katakan...hahhaha..yelah tu..!!

ok nak sambung lagi...
boring baring,bangun taip entry n on9 la kejap...study x,,,ingatlah wahai diri..FINAL LAGI 6 MINGGUwoooooii !!

satu macam kena ngan aku..persoalan dlm diri aku...hahha..kene ker??..x lah..hahha
jap2..belek buku jap...nak copy..hahha
mn ade..aku ingat ag ayat ni..

""macam mana die nak tahu kalau aku tak bagi tahu??
macam mana nak bagi tahu kalau aku malu??argghhhhhhhh...""

yer...macam tulah lebih kurang..haha..ehhh tak2..memang sama!!
ok nak sambung baca!!layaaannnn..

0 comments:

Post a Comment