Instagram

Wednesday, November 16, 2011

menunggu BMT

MENUNGGU BMT ke tangan aku....

baca entry ZA...dah!
buat online transfer banking....dah!
hantar email kepada ZA.. dah!
dapat reply email from ZA... dah!
dan sekarang menunggu BMT ke pejabat HEPA!!...
abang posmen!cepat2 la hantar BMT....x sabar nak mentelaah nie!!
bila dah dapat kene komperm email balik kpd ZA nyatakan bmt dah sampai ke tangan aku!!petang nie sambil nak g klas tuh singgah hepa ambik bmt n cucuk duit!!pokai sudaa...


sem nie aku wat lesen kete n moto skali...
memang cari nahas btol aku wat time study nie!!
time cuti x buat la plak..ngade2 btol diri!!
sabtu nie dah nak wat praktikal dalam litar...

agak2 ketaq2 x pegang stereng kete nanti??hahha..bila litar di depan mata..
apelagi??jom race ngan cikgu!!
kecut perut agaknya cikgu nanti...hahha..cakap besorlah plak ko nie diri!!haha
tengok2 kete tak gerak2 nanti..haha..

apesal dari cerita  BMT ke cerita lesen nie...hahha..
ok stop!!sambung study....

p/s:sejak dari terkantoi tu dah x update blog la plak die tu...haha..malu agaknya kot...!!
      ade aku kisah!!

0 comments:

Post a Comment