Instagram

Saturday, November 26, 2011

meluah isi...

aku cuba nak hapdate seperti ZA
HANYA AKU YANG MENGERTI..KORANG YANG BACA MUNGKIN X!!

huhu....aku di semester 3..
terasa masih belum bergerak dari lena yang panjang selama 4 bulan ..
entah kenapa..
jiwa kosong tanpa ilmu..
salah diri sendiri.
.tak semangat...
sebenarnya DETIK ini aku rindu,
rindu dengan semua orang yang ade,
xkira  jarak dekat dan jauh...di hati...
kenal atau tidak(cam muka jela)..iyeke??
rindu dulu-dulu kalaa..
dulu yang penuh semangat,
dulu yang sedikit gusar,
sekarang banyak gusar..
.tentang penghidupan selepas ini...
siapa tahu..mungkin jatuh berundur..kau tahu??
aku x tahu..
kawan2 aku..
sayang korang ketat2.. saji...
jika terlebih alhamdulilllah
terlebih sudaaaa..

sekarang tinggalkan yang lama,buka buku baru,SALAM MAAL HIJRAH...
BUKALAH TAHUN BARU DENGAN PENUH IMAN DAN TAQWA..{utk aku juga..}

p/s:hari nie 1st time wat ANNOUNCEMENT!!x pernah dicuba aku..bru sekarang nak sibukkan diri dengan aktiviti HIMMAT.kerna aku ingin ilmu dan pengalaman,jika tidak entah bile??terima kasih semua yang bg ilmu dekat aku.
,1 thing gembira!!dah sudah selesaikan lesen L moo n kete..

0 comments:

Post a Comment