Instagram

Sunday, July 10, 2011

Bikin Gua Panas!!

salam.......

hari ni sebelah pagi...mood X OK..
sebab "BERSIH" WORD..ade orang x puas hati ngan aku...(suker hati aku ler nk ckp ape pom)
memang dia anti "bersih"word kot...ade jer"bersih"word terus naik angin..komen teruk2 punyer..haha..klakar pom ade rasenyer..

semalam aku ade post kat FB aku..berbunyi macam nie..~"BERSIH" kotorkan KL..sampah merata-rata adelah..~
then ade la kwan2 yg komen..ckit.x sentuh pom sal tue..sal sampah jelah..mmg aku x tau apekebenda pon pasal politik nih..so x leh la komen2 lebih..umur po x ckp lagi nk berpolitik..boleh blah la kwan!!...da tmat pom komen tuh semalam..then hari nie..sebelah pagi aku bukak fb ade notis komen dr..(person nie mmg aku knal..dan mmg x pernah ckap pon ngan die.tegur skali pon x..dialah antara student sopan kat sek men..x sangka aku)..~manusia bleh berubah bukan~..macam aku..mmg memerlukan perubahan..tp kearah positive la..

aku bkk,then x der pape pom..means die delete la kan kome tuh....aku bkk lak die punyer fb..kat wall nyer ade sedikit "kutukan" dan "fakta@falsafah die kot".haha,,.yg aku panas tuh kutukan lah kan..."doh la huduh,baso tine bengom"...nie la last ayt die...tp x tau la ditujukan kat saper..yg aku pelik,knape pompuan yg disalahkanyer??...huh..semakin panas...then aku fikir  balik,ape yer yg die komen kat status aku tuh,,,??tertanya-tanya..

kalau die tuju kat aku mmg aku terima..mmg aku huduh pom..aku terima seadanya..kutukan itu,die ckp kat sape??aku manusia,,.manusia itu ciptaan tuhan,so die kutuk sape??....pikir2 kan laa

jeng jeng jeng....aku bukak email...haaaaa...tue die haih.."kutukan yg ku terima"....mmg ayt die trok laa...perkataan kesat sume kuar...kate aku x der otak la,ade otak letak kat -----....ape punyer perangai la orang nih..taksub sangat ngan politik nyer sampai kutuk kawan nie ape kes??..mmg x layak wat kawan laa...blaja tinggi tp hasil nyer??...beginikah kawan??..komen tuh mmg telah didelete olehnyer...means die x berani..tp aku still panas...huhu..sabo jelah suriani wehh..

"setiap perkara yg kita katakan@tuliskan adalah melambangkan keperabadian kita"
so jaga lah tatasusila kita..nasihat pada diri sendiri jugak..
then satu lagi kat wall die,mengatakan bahawa die "mintak maaf byk2..bkn die yg komen,orang lain"..means ade orang ceroboh fb die??..mcm mn die tau org lain yg komen??..semua itu tipu..buat salah sendiri tanggung laa kawan..jgn nk babitkan orang lain lakk...klau btul bukan die komen..means die x tetap pendirian!!..bg password fb kat orang lain..x jage privasi sendiri,akhirnya diri sendiri musnah..lpas tuh babitkan orang lain plak kalau jadi ape2..bdw..mood ok lpas seharian pegi jln2 area KL...LETIH..tp gagahkan jgk wat post nie..demi meluahkan ape yg terbuku dihati nie,hnya blog nie yg menerima luahan aku..lega rasenye.".SEMOGA AKU DAPAT BERSABAR DENGAN UJIAN DAN CABARAN MU YA ALLAH"..SEKIAN..

0 comments:

Post a Comment