Instagram

Sunday, July 31, 2011

Sebak

hari ni aku sebak...
sebab aku rindukan anak buah aku..
adik kepada abang ipar(mak adik) aku menceritakan kepadaku(die yg menjaga anak buah aku sekarang nie)


 kelmarin masa skype dengan mamanya,kakak shena menangis...
duk byebye mama nya,and pergi peluk mak adik die..n tanya laa knape??
yang kluar hanya perkataan "mama"...k.shena hanya mampu menangis tetapi untuk meluahkan itu ...:(


k. shena terlalu rindu akan mamanya...yg sekarang nie berada di RIYADH...
k.shena berumur 4 tahun..masih kanak-kanak..x pandai lagi untuk meluahkan perasaan...
aku yang mendengar cerita ni pun dah sebak,kalau aku tengok sendiri x tahu la aku ape jadi...awal2 pemergian kakak aku dulu pun aku skype jugak ngan k.shena..sesungguhnya aku x mampu nak tengok muka diorang,sedih,sedih tengok diorang yang x de dalam penjagaan ibubapa...
kelmarin aku pergi pasaraya ngan adill..beli barang persiapan ramadhan..tengok anak2 kecil lain gembira ngan ibu bapa diorang,sedangkan anak buah aku...aku x mampu nak cakap..
puasa dan raya tanpa ibu bapa..:((..walaupun hari2 duk skype tapi..sesungguhnya ia berbeza...


setiap perkataan yang aku tulis nie,hanya deraian air mata yg keluar..
k.shena n adik husna..kak cik/mak adik rindu korang..sabar yer..mama kamu akan pulang 12 september nanti..
sabar..:((

0 comments:

Post a Comment