Instagram

Tuesday, July 5, 2011

Photography is my DREAM

OOOOOOOOOOOOO..gian sudah terasa..haha
my dream is to have the BIG camera...SONY ke,CANON ke,OLYMPUS ker
lau ade editor software lagi laa suke..:))
edit photo sendiri..
bisness beb!!..

aku suka tengok photo-photo photographer shoot kat facebook....
suke sangat2..aku JEALOUS kat orang yang aku jumpe..
ade camera besar tuh duk sangkut kat leher die..huh..jeles beb!!.. 
i HOPE my DREAM  to have the camera and be a photographer will come true...
aku banyak impian !!..
lau aku ade camera nie mmg x dok diam la aku..hahah

bayangkan ade camera besar tuh..
pergi mana-mana mesti bawak sentiasa nih..
duk sangkut kat leher..waaaaaaa,leh bayangkan x nie??
pegi kat mana2.terutamanya outdoor lerr...pantai,sawah padi,tasik..waaa..
aku berani cakap,pegi mana2 pom..even tempat x cantik pon, busuk ke..tepi or dalam longkang ker..(aku pernah tgk orang photoshoot dalam longkang x der air)sekali shoot..huh,hasilnya  pasti mengagumkanlah..OUTDOOR Photoshoot is my dream..
sekarang nie ambik gambar pakai fon cikai tu jer..dah la fon tu x bunyi..dekat setahun dah x bunyi nyer..haha
TAPI AKU BOLEH HIDUP TANPA BUNYI FON
lantak lah..aku bukan orang penting pun..bukan jenis suka main fon pom..

suriani hari ni tidak seperti suriani dulu,suriani sekarang da ada IMPIAN untuk jadi PHOTOGRAPHER..!!gedikxxss
nak jadi photographer mesti ade seni kreatifan kan??..
ade ke x ea??nanti ade kamera tuh baru pikir yaa..
ade sape2 nak bagi hadiah camera tak??haha..angan lebih la plakkan..jangan harap la kan..lain la ade pakwe kaya raya..leh mintak..haha

p/s:semoga SURIANI HASSAN berjaya!!

0 comments:

Post a Comment